Alla inlägg under januari 2019

Av Andreas Jansson - 21 januari 2019 23:23

Ja, nu var det verkligen alldeles för länge sedan jag skrev av mig lite. Hur ser ni på vår nya "regering"? Löfven vägrar verkligen lämna ifrån sig makten. Jag tycker hela uppgörelsen är rakt igenom pinsam. Framförallt vad gäller Jan B och Liberalerna, det finns väl ingen rimlig chans att dom kan klara sig kvar i riksdagen nästa val? Pinsamt. Som sagt. Jag räknar med ett gäng stormiga år framför oss.


Detta är intressant också ur ett finansperspektiv. Dom flesta verkar vara överens om att högkonjunkturen går mot sitt slut. Lägg till detta en massiv katastrof i form av regering Löfven. Börsen lär svänga rejält framöver och med stor säkerhet sluta rakt neråt. Vår svenska valuta kan också svänga en del, vilket kan gagna de som har koll på valutahandel. Men för dom flesta av oss så innebär börs och valuta kaos inget positivt, precis som en regering utan realistiskt stöd i riksdagen.


Lite deppigt inlägg. Så, bjuder på denna klassiska glada lilla lärka för att lätta upp stämningen lite


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards