Direktlänk till inlägg 5 augusti 2018

Veckan som kommer

Av Andreas Jansson - 5 augusti 2018 09:35

Vill slå ett slag för Placera. Om man är intresserad av finansiella nyheter tycker jag dom är bäst i Sverige. Om någon har något annat tips så får ni gärna höra av er i kommentarerna.


Veckan som kommer handlar bland annat om Australienska centralbanken men också en konjunkturuppdatering från Konjunktursinstitutet. Det ges också KPI från både Sverige (från SCB) och USA.


Det blir en spännande vecka! Ni kan kolla in vad som händer, just på Placera:

Veckans Hållpunkter i Placera

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Jansson - 21 januari 2019 23:23


Ja, nu var det verkligen alldeles för länge sedan jag skrev av mig lite. Hur ser ni på vår nya "regering"? Löfven vägrar verkligen lämna ifrån sig makten. Jag tycker hela uppgörelsen är rakt igenom pinsam. Framförallt vad gäller Jan B och Liberalerna...

Av Andreas Jansson - 24 oktober 2018 20:44

Ingves väljer, mitt under en pumpande högkonjunktur, att inte höja reporäntan. Hur tänker Riksbanken? Ska vi dra upp räntorna i en lågkonjunktur och sätta folk med bolån på gatan?? Jag fattar verkligen inte vad dom håller på med. Sluta snacka om era ...

Av Andreas Jansson - 13 oktober 2018 09:39

Hej alla glada! Börsen i veckan gick åt hel##!#€.. Men, nu är det ju Lördag och solen skiner som aldrig förr. Brittsommar! Eller Indian sommar? Jag tycker Indian sommar låter allra bäst men mest av allt är jag glad att solen skiner och det är ...

Av Andreas Jansson - 28 september 2018 16:03

Så, då sitter man hos svärmor och har precis fått en stadig wirre upphälld. Kommer att bli en bra helg!   Veckan som gick, den bjöd på politisk kaos i talmansrunderna. Jag tror det blir en S-C-L-Mp regering med stöd av kommunisterna (på vilket sä...

Av Andreas Jansson - 14 juli 2018 09:35


Donald Trump, skämtet som blev verklighet, har nu åkt Europa runt för diverse möten. Vad är det som händer egentligen? Även ni som inte är superintresserade av börser och trading borde tycka det är väldigt märkligt att USA börsen fortsätter upp, upp ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards